• You have no bookmark.

Os teus Favoritos 0 Albergues

Entrar

FAQ

Sobre a miña reserva

CANDO PODO FACER A MIÑA RESERVA?

Podes realizar a túa reserva desde as 13:00 horas do día anterior á túa estancia no albergue ata as 13:00 horas do mesmo día.

COMO PODO ATOPAR UN ALBERGUE?

Podes atopar o teu albergue indicando no buscador da páxina principal o concello no que se atopa. Se o prefires, tamén é posible ver todos os albergues dunha ruta, escollendo esta opción no buscador.

TEN ALGÚN COSTE ADICIONAL A RESERVA ONLINE?

A plataforma de reservas é completamente gratuita.

TEÑO QUE REXISTRARME NA PÁXINA WEB?

Se te rexistras na páxina web poderás facer as reservas dun modo sinxelo, aforrando tempo.

É POSIBLE FACER RESERVAS PARA GRUPOS?

Na web podes facer reservas de ata 5 persoas. Se desexas facer unha reserva para máis persoas, escríbenos un email a reservas@alberguesxacobeo.gal

PODO FACER CAMBIOS NA MIÑA RESERVA?

Podes realizar cambios na túa reserva, contactando co Servizo de Atención ao Usuario, por email, por chat o vía telefónica.

CANDO QUEDA A MIÑA RESERVA CONFIRMADA?

A túa reserva estará confirmada no momento en que recibas un email de confirmación dende alberguesxacobeo.gal

PODO CANCELAR A MIÑA RESERVA?

Recoméndase cancelar as reservas o antes posible, de xeito que a praza reservada, en caso de que non vaia ser empregada, poida estar a disposición doutro usuario.

QUE ACONTECE SE NON CANCELO A MIÑA RESERVA OU NON FAGO USO DELA?

Se non cancelas a túa reserva antes das 20:00 do día da pernoita ou se non chegas ao albergue antes das 20:00 do día da pernoita; o espazo reservado estará dispoñible para o seu uso por outro usuario, agás se informa ao albergue da chegada despois das 20:00 do día da pernoita.

COMO PODO FACER UNHA RESERVA PARA UNA PERSONA CON DISCAPACIDAD?

As persoas con discapacidade que desexen realizar unha reserva, deberán contactar co Servizo de Atención ao Usuario mediante :

CHAT

EMAIL    reservas@alberguesxacobeo.gal

TELÉFONO: +34 881 850 288

Á chegada ao albergue se lle solicitará o DNI, ou no seu caso, documento que acredita a súa discapacidade e o grado da mesma, así como a credencial que xustifique que está facendo o Camiño.

Pagos

CANDO SE REALIZA O PAGO?

O pago realízase no momento de check-in á tua chegada ao albergue.

QUE FORMA DE PAGO É ACEPTADA?

A única forma de pago aceptada é o pago en efectivo.

PODO SOLICITAR UNHA FACTURA?

Está a disposicion dos usuarios unha solicitude de factura, para o que deberán solicitalo ao responsable do albergue cumplimentando o correspondente impreso no que deben incluir os datos fiscais completos e adxuntando ao mesmo os ticket/bonos originales que se lle entregan no albergue no momento de realizar o pago.

0
Pechar

Teu carrito

gl_ESGalego
es_ESEspañol en_USEnglish gl_ESGalego